If you want to be trusted, be honest. If you want to be honest, be true. If you want to be true, be yourself.

— anoniem

Als self-marketing coach begeleid ik creatieve solo-ondernemers in het realiseren van zichzelf als merk, trouw aan wie ze zijn, wat ze doen, voor wie, hoe ze het doen, waarom en waartoe. Op een pragmatische manier en met de blik vooruit breng ik je bij “doen wie je bent“.

Self-marketing slaat op het geheel van acties:

  • ter bevordering van je zelfbeeld als solo-ondernemer
  • ter demonstratie van de waarde die je creëert, de betekenis die je toevoegt
  • ter maximalisering van je kansen op succes, volgens jouw definitie van succes.

Samen stellen we jouw verhaal scherp om zo de juiste projecten aan te trekken zodat je kan doen wie je bent. We zorgen ervoor dat je de juiste referenties opbouwt zodat de inkomsten uit je vak groeien in de juiste richting.

Je merkbelofte en je persoonlijk merkverhaal vormen de basis van je merk. En je actieplan zorgt ervoor dat je er resultaten mee haalt.

Een goede self-marketing brengt je bij doen wie je bent. En daar help ik graag aan mee.

Doe je reeds wie je bent? Dan vind je in self-marketing de juiste manier om het te blijven doen en je op die manier in de markt te zetten. Doe je nog niet wie je bent? Dan kan self-marketing je ertoe brengen. Het is een methode die je een authentiek merk bezorgt omdat je jezelf (her)ontdekt en ontwikkelt als een merk, trouw aan wie je bent, wat je doet, voor wie, hoe je het doet, waarom en waartoe.

Wil je je graag laten leiden door het boek “Doen wie je bent. Self-marketing voor solo-ondernemers”? Dan wens ik je er veel plezier en succes mee. Geloof je dat persoonlijke coaching of een groepsdynamiek meer voor je kunnen betekenen, dan bespreek ik graag hoe we kunnen samenwerken.