Individueel digitaal traject Doen wie je bent, self-marketing voor solo-ondernemers

Als beginnende of groeiende solo-ondernemer heb je een goed idee en veel ambitie. Maar daarom niet de kennis, de inzichten en het zelfvertrouwen om je merk neer te zetten. En daar trouw aan te blijven. En toch wil je van jezelf een goed en sterk merk maken. Doorheen dit traject stel je jouw persoonlijk merkverhaal scherp om zo de juiste projecten aan te trekken zodat je kan doen wie je bent.

Voor wie?


Voor iedereen die zijn brood en het beleg daarop verdient op basis van een persoonlijk, creatief of zakelijk talent zoals fotografen, copywriters, illustratoren, ontwerpers, vrije beroepen, consultants, coaches, trainers, adviseurs enz.

Hoe werkt het?

Dit digitaal traject is een combinatie van videolessen, werkbladen met oefeningen en een deskundige ondersteuning. Helemaal digitaal, individueel en op jouw maat.
Het bestaat uit drie delen, 14 lessen in totaal en één individuele digitale coaching sessie. Jij stelt zelf je traject samen en kiest welke lessen je koopt en welke lessen je niet koopt.

Bij een eerste aankoop is het startpakket standaard inbegrepen. Dit omvat de digitale individuele coaching sessie en les 1 (over de uitgangspunten, gratis bovendien) en les 2 (de inleiding).
Op die manier heb je het juiste kader om te starten en is een deskundige individuele ondersteuning deel van je traject.

Elke les bestaat uit een video (10 tot 35 min.) en een werkblad (invulbare downloadbare pdf) met oefeningen. Allemaal digitaal zodat jij zelf je tempo, de plaats en het moment kiest wanneer je er mee aan de slag gaat. Je hebt gedurende een periode van één jaar toegang tot jouw lesmateriaal.


Deel 1 les 1: uitgangspunten

Elke les behandelt één van onderstaande thema’s.

DEEL 1: VERBINDING MET JEZELF

  • 1.1 – Uitgangspunten: wat zijn de uitgangspunten van “doen wie je bent & self-marketing” en past dit bij jou?
  • 1.2 – Inleiding “Doen wie je bent & self-marketing”: het inhoudelijk kader zodat we dezelfde (mensen)taal spreken. (Geen marketingtaal).
  • 1.3 – Jouw talenten: alles over talenten, hoe je ze kan ontdekken en inzetten in jouw doen wie je bent.
  • 1.4 – Iedereen self-marketeer: het merkkapitaal als basis van jouw self-marketing.
  • 1.5 – Jouw unieke bijdrage: het verschil dat jij wil maken als intrinsieke drijfveer.
  • 1.6 – Jouw definitie van succes: jouw persoonlijke definitie van succes als basis voor jouw persoonlijke ondernemerscultuur.
  • 1.7 – Je merkbelofte: de beknopte formulering van wat je doet, voor wie hoe en waartoe, je meest effectieve en efficiënte self-marketingtool die je steeds bij je hebt.
  • 1.8 – Je merkverhaal: jouw persoonlijk verhaal met voldoende informatie als verbindingstool met je doelgroepen.

DEEL 2: VERBINDING MET JE MARKT

  • 2.1 – Jouw naam en logo: hoe kan je bedachtzaam en verbonden met jezelf en je klanten je naam en logo kiezen?
  • 2.2 – Jouw aanbod: wat is de beste manier om jouw klanten jouw dienst of product te laten gebruiken in lijn met jouw doen wie je bent?
  • 2.3 – Je online marketing: het verkennen van de online marketingmogelijkheden zodat je kan aanvoelen wat bij je past, waar je op wil inzetten en hoe je dat best kan doen.
  • 2.4 – Je actieplan: het opzetten van een eenvoudig, haalbaar, inzichtelijk actieplan vanuit de verbinding met jezelf en je doelgroep(en).

DEEL 3: INTEGRATIE

  • 3.1 – Zelfsturingsvaardigheden: wat heb jij nodig om actief met je self-marketing aan de slag te zijn zodat je kan blijven doen wie je bent?
  • 3.2 – Opvolging actieplan: een eenvoudige evaluatietool zodat je jouw self-marketing kan evalueren, kan leren en bijsturen.

Wat verwacht ik van jou?

Tussen de verschillende digitale lessen reserveer je ruimte en tijd (niet alleen in je agenda, ook in je hoofd, hart en buik) voor voorbereiding en concrete opdrachten.

  • Zelfreflectie is nodig om tot een goede verbinding met jezelf te komen.
  • Inzicht in je markt is nodig om tot een goede verbinding met je markt te komen.
  • En daadkracht is nodig om met de opgedane inzichten aan de slag te gaan zodat je self-marketing werkelijk voor je werkt en jij kan doen wie je bent.

Lijken jou dit net struikelblokken? Reden te meer om er mee aan de slag te gaan.

Welk resultaat?

Op het einde van de rit heb je jouw merkbelofte en je persoonlijk merkverhaal geformuleerd, je naam en logo (her)bedacht, je online marketing opgestart en een actieplan opgemaakt voor je self-marketing. En dit alles rond jouw definitie van succes en jouw talenten, zodat je je niet verliest in de gangbare verwachtingen rond ondernemen. Maar op jouw manier van betekenis kan zijn voor wie of wat jij belangrijk vindt. Om zo te komen tot “doen wie je bent”. En het vol te houden.

Praktisch en budget

Bij een eerste aankoop is het startpakket t.w.v. 130 € excl. BTW standaard inbegrepen. Dit omvat:

  • de digitale individuele coaching sessie (80 € excl. BTW)
  • deel 1 les 1: de uitgangspunten (gratis)
  • deel 1 les 2: de inleiding “doen wie je bent & self-marketing” (50 € excl. BTW)

Het startpakket vul je aan met de lessen die voor jou belangrijk zijn om tot een actieve self-marketing te komen zodat je kan blijven doen wie je bent. Per les betaal je 50 € excl. BTW.

Vanaf 5 lessen krijg je 10% korting op het totaalbedrag en vanaf 10 lessen krijg je 20% korting op het totaalbedrag.

Je totaalfactuur kan je als kost inbrengen in je zaak.
Je hebt gedurende een periode van één jaar toegang tot jouw lesmateriaal.

Bestel nu

Bestel nu jouw individueel digitaal traject. Vul het bestelformulier in, maak je keuzes en betaal makkelijk en veilig online. Vervolgens krijg je een persoonlijke toegangscode waarmee je het lesmateriaal kan belijken.

Naar het bestelformulier

Heb je een vraag, contacteer me vrijblijvend op +32 473 23 09 75 of via info@charlottedemey.be.

"Het gaat niet over jezelf veranderen in functie van de markt, maar wel over het benaderen van jouw markt in functie van wie jij bent."

Meer info over het boek

Ontvang de nieuwsbrief

Meld je nu aan en ontvang tweemaandelijks inspiratie in persoonlijke ontwikkeling voor ondernemers en leiders.