Individueel digitaal traject Doen wie je bent, self-marketing voor solo-ondernemers (in ontwikkeling)

Als beginnende of groeiende solo-ondernemer heb je een goed idee en veel ambitie. Maar daarom niet de kennis, de inzichten en het zelfvertrouwen om je merk neer te zetten. En daar trouw aan te blijven. En toch wil je van jezelf een goed en sterk merk maken? Samen stellen we jouw persoonlijk merkverhaal scherp om zo de juiste projecten aan te trekken zodat je kan doen wie je bent.

Voor wie?

Voor iedereen die zijn brood en het beleg daarop verdient op basis van een persoonlijk, creatief of zakelijk talent zoals fotografen, copywriters, illustratoren, ontwerpers, vrije beroepen, consultants, coaches, adviseurs enz.

Hoe werkt het?

Momenteel is de digitale versie van dit traject in ontwikkeling. Het wordt een combinatie van video, werkbladen, het boek en deskundige opvolging. Allemaal digitaal zodat jij zelf je tempo, de plaats en het moment kiest wanneer je er mee aan de slag gaat.

Je zal vrij zijn je digitaal traject op maat samen te stellen dat bestaat uit een serie van individuele digitale lessen. Elke les behandelt één van onderstaande thema’s.

VERBINDING MET JEZELF

  1. Inleiding “Doen wie je bent – self-marketing voor solo-ondernemers”
  2. Jouw talentenbeeld
  3. Jouw merkkapitaal: wat is je merkbelofte en je merkverhaal? Hoe kom je er bij en wat zijn de vormelijke richtlijnen?
  4. Jouw groter geheel. Aan welk geheel dat groter is dan jezelf wens je een positieve bijdrage te leveren?
  5. Jouw definitie van succes
  6. De finale versie van jouw merkbelofte en merkverhaal.

VERBINDING MET DE MARKT

  1. Jouw merknaam en logo
  2. De uitwerking van jouw aanbod
  3. Je online marketing
  4. Je actieplan

INTEGRATIE

  1. Hoe blijven doen wie je bent? (zelfsturingsvaardigheden)
  2. Opvolging actieplan en leerlessen (evaluatie en bijsturen)

Wat verwacht ik van jou?

Tussen de verschillende digitale lessen reserveer je ruimte en tijd (niet alleen in je agenda, ook in je hoofd, hart en buik) voor concrete opdrachten. Zelfreflectie is nodig om te weten waarin je als expert erkend wil worden, tot wie je je precies wil richten, met welke talenten je aan de slag wil, welke marketingtools aansluiten op jouw talenten, hoe je je wil positioneren en welk verschil je wil maken.

Welk resultaat?

Op het einde van de rit heb je jouw merkbelofte en je persoonlijk merkverhaal geformuleerd, je naam en logo (her)bedacht, je social mediaprofielen up-to-date gebracht en een actieplan opgemaakt voor je self-marketing. En dit alles rond jouw definitie van succes en jouw talenten, zodat je je niet verliest in de gangbare verwachtingen rond ondernemen. Om zo te komen tot “doen wie je bent”. En het vol te houden.

Praktisch en budget

Zodra er duidelijkheid is over het startmoment, het budget en de betaalmogelijkheden, wordt het gecommuniceerd. Wil je graag als eerste op de hoogte gebracht worden? Schrijf je dan in op de nieuwsbrief rechts onderaan deze pagina en dan ontvang je het rechtstreeks in je mailbox van zodra het beschikbaar is.

Meer informatie?

Heb je een vraag, contacteer me vrijblijvend op +32 473 23 09 75 of via info@charlottedemey.be.

"Het gaat niet over jezelf veranderen in functie van de markt, maar wel over het benaderen van jouw markt in functie van wie jij bent."

Meer info over het boek

Ontvang de nieuwsbrief

Meld je nu aan en ontvang tweemaandelijks inspiratie in persoonlijke ontwikkeling voor ondernemers en leiders.