De branding van je merk in woord en beeld

We leven in een wereld met een erg sterke beeldcultuur, je onderneming de juiste smoel geven is dan enorm belangrijk. Het is met die smoel dat jij je onderscheidt van al de rest. Niet alleen met sprekende beelden maar ook met straffe copy. Vaak wordt een bedrijf gestart vanuit een impuls en worden communicatie, fotografie en teksten wat stiefmoederlijk behandeld, komen we er niet toe, willen we er geen budget aan spenderen. Dat is jammer want als je niet met de juiste smoel start, wordt je stuurloos en je bedrijf zwalpt dan wat met je mee. Pas als je merkbelofte en -verhaal je passen als een op maat gemaakt pak, kan je je beeldtaal gaan bepalen, weet je hoe je logo er moet uitzien, kom je tot een tone of voice die perfect bij jou en je bedrijf past. Dan start je met de beste tools in handen! Zodat je kan blijven doen wie je bent.

VOOR WIE?

Voor iedereen die nood heeft aan een straffe smoel in woord & beeld en vertrekt vanuit zichzelf. Specifieker kunnen dat zijn: ambachtslui, architecten, pottenbakkers, juwelenontwerpers, zero wasters, coaches, wijn- en andere boeren, ontwerpers, kunstenaars, koks, reisorganisaties, bakkers, koffiebars, b&b’s, restaurants en ga zo maar door. Kortom, wie doet wij hij/zij is en esthetisch gevoelig is.

HOE WERKT HET?

We bekijken voorbeelden van merken die het goed doen en merken waar het beter kan. We zoeken uit waar het aan ligt, hoe het komt, waarom het plaatje niet klopt. We analyseren voor en na’s van klanten waar Karen een verschil heeft kunnen maken.

WAT VERWACHT KAREN VAN JOU?

Ze verwacht dat je een sterke merkbelofte en dito -verhaal klaar hebt staan. Dat de basis er is en we kunnen starten vanuit een duidelijke positie.

WELK RESULTAAT?

Je gaat naar huis met kennis van zaken over hoe je jouw merk de juiste smoel geeft zodat het plaatje klopt. En met antwoorden op jouw vragen. Daar nemen we de tijd voor.

WIE IS KAREN VAN WINKEL?

Karen is niet in een hokje te stoppen. Ze is leverancier van schoonheid. Als fotograaf, copywriter en lettertekenaar geeft ze jouw merk de smoel die het verdient in sprekende beelden, smakelijke copy en schone lettertypes.

PRAKTISCH

Deze workshop gaat door op donderdag 23 april 2020 van 9.30 tot 16.30 u bij  “Het objectief” in Gent. Er wordt een groep samen gesteld van max. vijf (solo-)ondernemers die vertrouwd zijn met “doen wie je bent” en hun activiteiten verder willen uitbouwen.

BUDGET

  • Voor deze workshop betaal je slechts 364 € dankzij de 30% subsidie via de KMO-portefeuille voor ondernemers, vrije beroepen en zelfstandigen. (erkenningsnummer DV.O232535)
  • Je ontvang een factuur voor 520 € excl. BTW die je als kost kan inbrengen in je zaak.
  • BTW wordt niet gesubsidieerd.
  • Thee/water/koffie/lichte lunch zijn inbegrepen.
  • Inclusief het cursusmateriaal

INSCHRIJVEN

Graag inschrijven via mail naar [email protected] met vermelding “Doen wie je bent Academie – Karen – Het Objectief– 23/4/20”. Wens je meer informatie, contacteer me gerust op [email protected] of +32 473 23 09 75.

Omdat er voor deze workshop met een beperkt aantal deelnemers wordt gewerkt en ik soms mensen moet teleurstellen, is het belangrijk dat je zeker deelneemt. Door omstandigheden zijn annulaties niet uitgesloten. Afhankelijk van het tijdstip van de annulatie, wordt een stuk van de inschrijvingswaarde aangerekend

  • Annuleer je meer dan 14 dagen voor aanvang, ontvang je een factuur van 260 € excl. BTW (50%)
  • Annuleer je minder dan 14 dagen voor aanvang, ontvang je een factuur van 390 € excl. BTW (75%)
  • Annuleer je binnen 48 uur voor de start van de workshop, ontvang je een factuur van 520 € excl. BTW (100%)

"Het gaat niet over jezelf veranderen in functie van de markt, maar wel over het benaderen van jouw markt in functie van wie jij bent."

Meer info over het boek

Ontvang de nieuwsbrief

Meld je nu aan en bovenop de maandelijkse nieuwsbrief ontvang je gratis de inleiding van het boek “Doen wie je bent. Self-marketing voor solo-ondernemers”.